Reparatie & Retour

Reparatie scheermachine/tondeuse en slijpwerk aanmelden

De merken waarvoor wij onderhoud, reparatie en slijpwerk uitvoeren zijn Aesculap, Heiniger, Hauptner, Lister, Liscop, Andis, Wahl en Moser.
Kommer Biopharm behoudt het recht om reparaties te weigeren.

Schoon en compleet aanleveren

Wij nemen uw te repareren machine of slijpwerk graag schoon in ontvangst. Is dit niet het geval, dan brengen wij € 0,50 ex BTW per stuk slijpwerk extra in rekening en € 4,55 ex BTW per tondeuse of scheermachine extra.
Bij onderhoud/reparatie van tondeuses en scheermachines graag de complete machine aanleveren, inclusief scheermessen of scheerkopjes en eventueel oplaadstation en accu.

Aanmelden

Langsbrengen: U kunt uw reparatie en/of slijpwerk langsbrengen op weekdagen tijdens de openingsuren.
Telefonisch: Neem contact op met afdeling verkoop via +31 72 5332836.
Houdt hierbij de gegevens van uw product bij de hand. Wij zullen samen met u de reparatiemelding bespreken.

Via email: Stuur een mail naar verkoop@kommerbiopharm.nl. Vermeld duidelijk in de mail uw contactgegevens (N.A.W. en telefoonnummer) om welk product (of producten) het gaat. Geef in de mail aan waarom het product wordt aangeboden als reparatie. Vergeet ook niet om merk en typeaanduiding mee te geven. Wij nemen contact met u op om de reparatie te bespreken.

Mocht de reparatie groter of duurder uitvallen dan verwacht, dan nemen wij altijd eerst contact op om dit af te stemmen.

Betaling vooraf

In de meeste gevallen vragen wij vooraf betaling van de reparatie- en/of slijpkosten, voordat wij het gerepareerde product retour sturen.

Garantie

Valt uw product binnen de garantietermijn, dan wordt deze kosteloos gerepareerd of vervangen (indien nodig), zolang de machine op een normale manier behandeld is. Indien uw product buiten de garantietermijn valt, worden er reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten worden vooraf aan u kenbaar gemaakt.

Indien u besluit om de reparatie te annuleren, wordt aan u € 9,= onderzoekskosten berekend. Besluit u om de reparatie niet door te laten gaan, maar bij ons een vervangend product aan te schaffen, vervallen uiteraard de onderzoekskosten.

 

Retouren

Een product moet in goede staat verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren functioneren. Als u een product hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij natuurlijk een passende oplossing. Dit is afhankelijk van het product en evt. garantievoorwaarden.

Let op: Het product hoort in originele staat te worden aangeboden; schoon, onbeschadigd, ongestickerd en onbeschreven. Kommer Biopharm behoudt het recht om retouren te weigeren.

Retour aanmelden

Telefonisch: Neem contact op met onze afdeling verkoop via +31 72 5332836.
Houdt hierbij de gegevens van uw product bij de hand. Onze medewerkers zullen samen met u de retourmelding bespreken.

Via email: Stuur een mail naar verkoop@kommerbiopharm.nl. Vermeld duidelijk in de mail om welk product (of producten) het gaat. Geef in de mail ook aan waarom het product wordt aangeboden als retour. Vergeet ook niet om merk en typeaanduiding mee te geven. Een medewerker neemt contact met u op om het retour te bespreken.

 

🍪 Cookie settings
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.